3178  |      

آشنایی با شهرهای برگزاری یورو 2016

برگزاری مسابقات یورو 2016بهانه‌ای شده تا گردشگران از این فرصت استفاده کنند و به این کشور زیبا سفر کنند. شهرهای میزبان مسابقات

تمام تلاش خود را به کار برده‌اند تا بتوانند تصویر زیبایی از فرانسه را به گردشگران مختلف ارائه نمایند. می‌خواهیم شما را نیز با شهرهای میزبان مسابقات یورو 2016 آشنا کنیم، شاید برنامه‌ای برای سفر به فرانسه داشته باشیم.

 

 

پاریس

پاریس شهری بی‌پایان است که هیچ‌گاه نمی‌توانید به‌طور کامل زیبایی‌های آن را تجربه نمایید. شهر چیزی فراتر از برج ایفل، موزه لوور و خیابان شانزلیزه است و حتی روستاهای اطراف نیز می‌توانند برای‌تان جذاب باشند. توصیه می‌کنیم اگر به پاریس سفر کردید، تمام وقت خود را صرف برج ایفل و موزه لوور نکنید و برنامه‌ای مناسب و کامل برای بازدید از جاذبه‌های متعدد آن داشته باشید.

 یورو 2016 1

 

مارسی

شهر مارسی، یکی دیگر از شهرهایی است که در سفرتان به فرانسه حتما باید به آن سر بزنید. مارسی در سال 2013 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد و تصویری ماندگار از خود ثبت کرد. علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متداول شهر، مارسی بهترین بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها را در اختیار دارد که می‌توانید به خرید سوغات و هدایا از آن بپردازید.

 یورو 2016 2

 

بوردو

در 20سال گذشته بوردو با ایجاد بهترین امکانات رفاهی و تفریحی، توانست خود را به عنوان یکی‌از شهرهای گردشگری جذاب فرانسه معرفی کند. مرکز شهر، مملو از کافه‌ها و رستوران‌هایی است که بهترین خدمات را به گردشگران و توریست‌ها ارائه می‌کنند. در سال‌های گذشته حدودا 4تا 6میلیون گردشگر به این شهر سفر کرده اند که قطعا نشان از سطح بالای بوردو دارد. نوشیدنی‌های شهر بوردو فرانسه را در سفرتان امتحان کنید تا طعم متفاوت آن‌ها را نیز تجربه کرده باشید.

یورو 2016 3

 

نیس

شهری با معماری متفاوت که بیشتر در برگزاری مسابقات ورزشی نقش اساسی را بعهده دارد. مسابقه بزرگ ماراتن، مسابقات دوچرخه سواری و بسیاری رشته‌های دیگر در این شهر برگزار می‌شود. هم‌چنین موزه ملی ورزش نیز در نیس فرانسه قرار دارد که می‌توانید به آن نیز سر بزنید. در کل می‌توان گفت نیس شهری ورزشی است و اگر از طرفداران ورزش باشید، تجربه‌های متفاوتی در این شهر خواهید داشت.

 یورو 2016 4

 

لیون

نام لیون را بارها شاید شنیده باشید. این شهر به لحاظ اقتصادی و فرهنگی، یکی‌از قطب‌های اصلی کشور فرانسه به شمار می‌رود. لیون از شهرهای قدیمی و تاریخی فرانسه است و هنر، تاریخ و معماری قدیمی این کشور را حفظ کرده است. در قسمت‌های جنوبی شهر، می‌توانید آثار زیبایی از معماری تاریخی فرانسه را مشاهده نمایید. اگر به این شهر زیبا سفر کردید، سعی کنید از شب‌های آن نیز نهایت استفاده را ببرید. چرا که بهترین برنامه‌‌های تفریحی برای گردشگران در آن تدارک دیده شده است.

یورو 2016 5

 

لیل

شهر لیل در سال 2004 به عنوان پایتخت فرهنگی قاره اروپا انتخاب شد و از آن زمان برنامه‌های بازسازی و زیباسازی شهری در آن آغاز شد. اما با این وجود دیگر نتوانست این عنوان را از آن خود کند. اگر در سطح شهر، چرخی بزنید، ساختمان‌ها و بناهایی را مشاهده می‌کنید که در سبک معماری قرون وسطی بنا شده‌اند و از آن زمان تا به امروز دست نخورده باقی مانده‌اند. اگر علاقه‌مند به معماری و تاریخ فرانسه در قرون وسطی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به این کشور، سری به شهر لیل بزنید.

یورو 2016 6

 

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی