3178  |      

راهنمای سفر به سیدنی استرالیا

با آمدن نام شهر سیدنی و یا حتی استرالیا، اولین تصویری که از این کشور به ذهن‌ شما می‌آید، شاید سالن اپرای این شهر باشد.

شاید از زبان گردشگرانی که تجربه سفر به سیدنی را داشته‌اند زیبایی‌ها و جاذبه‌های آن را شنیده باشید. اما اگر قصد سفر به این شهر رویایی را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با بخش کوچکی از جاذبه‌های این شهر آشنا شوید.

 

 

رویال بوتانیکال گااردن

کمیاب‌ترین و زیباترین گیاهان و گل‌های کشور استرالیا را در رویال بوتانیکال گاردن ببینید. این باغ گیاه‌شناسی و مجموعه نفیس گیاهان، ازجمله جاذبه‌هایی است که گردشگران خارجی در سفرشان به سیدنی، در اولین فرصت به آن سر می‌زنند. برای راهنمایی گردشگران تعدادی لیدر نیز در محوطه‌ی باغ حضور دارند و اطلاعاتی را درخصوص گیاهان و فضای آن ارائه می‌کنند.

سیدنی استرالیا 1

 

قدم زدن در سواحل

سواحل سیدنی، یکی‌از زیباترین و جذاب‌ترین سواحل در جهان هستند و توریست‌ها آن را با سواحل مدیترانه مقایسه می‌کنند. از آنجایی که آب‌وهوا در این منطقه گرم و آفتابی است، روزهای آخر هفته اکثر گردشگران و اهالی شهر، ترجیح می‌دهند تا اوقات فراغت خودشان را در این سواحل سپری نمایند. در سواحل شهر سیدنی، انواع ورزش‌های آبی موتوری و غیرموتوری انجام می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موج سواری، ورزش محبوب بسیاری‌از توریست‌های خارجی اشاره کرد.

 سیدنی استرالیا 2

 

قدم زدن برروی پل سیدنی هاربور

پل در سال 1932 و توسط دولت وقت استرالیا ساخته شده و بنای آن تبدیل به یکی‌از نمادهای شهر شده است. یکی‌از نکاتی که باید درخصوص پل بدانید، هزینه نسبتا بالای تورهای سفر به آن است. اما از آنجایی که برروی این پل می‌توانید مناظر باشکوهی از شهر را مشاهده نمایید، کاملا ارزش آن را دارد تا هزینه‌ای را صرف سفر به بالای پل سیدنی هاربور کنید.

 سیدنی استرالیا 3

 

سالن اپرای شهر سیدنی

بنای نمادین شهر سیدنی و کشور استرالیا، چیزی فراتر از یک سالن اپرا است. شکل ظاهری و معماری عجیب سقف این ساختمان، اصلی‌ترین دلیلی است که سبب شد تا این بنا به شهرت جهانی برسد. در اکثر روزهای سال برنامه‌ها و نمایش‌های هنری متعددی در سالن‌های آن انجام می‌شود، اما گردشگران خارجی بیشتر ترجیح می‌دهند تا به بازدید از اطراف مجموعه بپردازند.

سیدنی استرالیا 4

 

بازدید از موزه‌ها

شهر سیدنی مملو از موزه‌های متعدد هنری و تاریخی است. اگر علاقه‌مند به هنر و تاریخ هستید، در برنامه سفرتان، بازدید از موزه‌ها را قرار دهید. بلیط ورودی موزه‌ها نسبتا ارزان هستند و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز وارد شوید. علاوه‌بر موزه‌ها، گالری‌های هنری نیز بخش جذاب دیگری هستند که می‌توانند شما را شگفت زده کنند.

 سیدنی استرالیا 5

 

بازدید از برج سیدنی

برجی هم‌ارتفاع برج ایفل پاریس و یکی دیگر از نمادهای شهر سیدنی که می‌توانید تصاویر پانورامیک زیبایی از شهر سیدنی را از بالای آن مشاهده نمایید. بلیط ورودی این برج، نسبت به سایر بناهای شهر ارزان‌تر است. در این برج، سینمای 4بعدی نیز وجود دارد که همزمان با پخش فیلم، المان‌های باد و آتش نیز بر بیننده‌ها تاثیر می‌گذارند.

سیدنی استرالیا 6

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی