3178  |      

جاذبه‌های گردشگری منطقه بالکان

بالکانبالکان عنوان منطقه‌ای بسیار زیبا در اروپا است که کشورهایی هم‌چون کرواسی، صربستان، مقدونیه و بوسنی در آن قرار دارند

و به سبب کوهستان‌ها و طبیعت متفاوتش، آب و هوای بسیار مناسب و معتدلی دارد. این منطقه ازجمله محبوب‌ترین مناطق گردشگری در جهان است و در فصل تابستان، جمعیت فراوانی را به سوی خود می‌کشاند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین جاذبه‌های گردشگری منطقه بالکان را به شما معرفی کنیم.

 

 

 

 

گامزی‌گارد، صربستان

محل تولد امپراطور مشهور روم باستان، گالریوس ماکسی‌میلیانوس، که بعدها قصری زیبا در این شهر ساخت. این قصر بعدها مورد تغییراتی واقع شد و اکنون تنها آثاری از آن برجای مانده است. بازدید از این کاخ باستانی، می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. تور لیدرهایی در این کاخ وجود دارند که توریست‌ها را راهنمایی و با بخش‌های مختلف کاخ آشنا می‌کنند.

 منطقه بالکان 1

 

کوهستان سار، مقدونیه

کوهستانی بسیار زیبا که تعدادی‌از کشورهای منطقه بالکان را پوشش داده است. این کوهستان در کشور مقدونیه جذابیت خاصی دارد و یکی‌از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کشور مقدونیه است. قله‌های متعدد، طبیعت زیبا، دره‌های عمیق و رودخانه و دریاچه‌ای که بر زیبایی‌های این کوهستان افزوده است.

 منطقه بالکان 2

 

مارامورس، رومانی

منطقه‌ای تاریخی که برای بازدید از آن باید چند روزی را اختصاص دهید. در این منطقه جاذبه‌های طبیعی و تاریخی گردشگری به حدی زیاد است که نمی‌توانید همه‌ی آن‌ها را از نزدیک مشاهده نمایید. خانه‌های چوبی که در این منطقه ساخته شده‌اند معماری شگفت‌انگیزی دارند و قطعا مورد توجه شما قرار خواهند گرفت.

 منطقه بالکان 3

 

دریاچه اسکادار، مونته‌نگرو

دریاچه‌ای که از آن با عنوان گنجینه ملی مونته‌نگرو یاد می‌شود و محل زندگی بسیاری‌از گونه‌های جانوری این کشور است. طبیعت اطراف دریاچه فوق‌العاده زیباست و خود دریاچه نیز جاذبه‌ای شگفت انگیز محسوب می‌شود. بسیاری‌از تفریحات آّبی رایج در دریاچه‌ها و رودخانه‌ها هم‌چون قایق‌سواری و ماهی‌گیری در این دریاچه انجام می‌شود و می‌توانید اوقات بسیار خوشی را درکنار دریاچه اسکادار سپری نمایید.

 منطقه بالکان 4

 

موستار، بوسنی و هرزگوین

شهری بسیار زیبا که در زمان یوگوسلاوی سابق، به عنوان یکی‌از برترین مقصدهای تابستانی شناخته می‌شد. پس‌از استقلال بوسنی، این شهر هم‌چنان محبوبیت خود را حفظ کرد و با جذابیت‌های خاصش مقصدی محبوب باقی ماند. خانه‌های این شهر در سبک عثمانی طراحی شده‌اند و در کنار رودخانه نرتوا، بسیار زیبا دیده می‌شوند.

 منطقه بالکان 5

 

دوبرونیک، کرواسی

ساحلی بسیار زیبا در کشور کرواسی که جزو مناطق تحت پوشش یونسکو نیز است. خانه‌های این منطقه در سبک تاریخی جذابی ساخته شده‌اند و مناظر شگفت انگیزی را پدید آورده‌اند. از آنجایی که گردشگران زیادی هرساله به این ساحل سفر می‌کنند، هتل‌های لوکسی نیز در آن ساخته شده و از توریست‌ها میزبانی می‌کنند.

منطقه بالکان 6

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی