3178  |      

مناطق دیدنی سوئیس

کشور سوئیس جاذبه های گردشگری زیبایی دارد که سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود می کشاند   ...

 

 

 

 

 

 

 

شاید خیلی از مردمان کشورهای دنیا کشور سوئیس را قطب اصلی تولید کننده انواع ساعت ، شیرینی ، شکلات بشناسند اما این کشور بهترین جاذبه های گردشگری اروپا را در خود جا داده است . جاذبه های گردشگری سوئیس از مناطق بکر اروپا به شمار می رود که گردشگران و مسافران تور اروپا رو به سوی خود می کشد . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری سوئیس آشنا کنیم تا همیشه با یک نگاه دیگر به کشور سوئیس نگاه کنید . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

دریاچه اسچینن سوئیس

دریاچه ی زیبای اسچینن که متشکل از چند یخچال بزرگ می باشد از زیبایی های وصف نکردنی سوئیس است که چشم اندازهای زیبایی نیز به پیرامون اطراف خود نیز دارد .  شاید این دریاچه از لحاظ بزرگی زیاد مساحت نداشته باشد اما وجود این دریاچه درخشان و آبی رنگ در دل کوهستان و در ارتفاع بالای 2000 متر یک چشم انداز زیبا به منطقه داده است . در اطراف این دریاچه کوه های زیادی با ارتفاع بالای 3000 متر وجود دارد که کوهنوردان زیادی برای کوهنوردی از تمام نقاط اروپا به آنجا می آیند . یکی از زیباترین راه های رسیدن به این دریاچه برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

آبشار راین سوئیس

این آبشار زیبا که حدود 1500 سال پیش بوجود امده است از زیبایی های کشور سوئیس بشمار می رود . آبشار راین نه تنها بزرگترین و زیباترین آبشار کشور سوئیس می باشد بلکه به علت عرض و ارتفاع زیادی که دارد بزرگترین آبشار صفحه ای اروپا نیز به شمار می رود . این آبشار پرآب هر ساله میلیون ها گردشگر را در منطقه خود میزبانی می کند . شما گردشگران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس می توانید در دماغه این آبشار بایستید و از ذرات آبی که به صورت شما نم نم میشیند لذت ببرید .

یخچال آلتیچ سوئیس

این یخچال زیبا که در شرقی ترین منطقه کوه های آلپ قرار دارد از تنهاترین بازمانده های عصر یخبندان در اروپا و کوه های آلپ می باشد . یخچال آلتیچ بزرگ ترین یخچال طبیعی اروپا می باشد که زیبایی خاصی در وجود خود برای گردشگران و ماجراجویان دارد . تخمینی که از وزن آب این یخچال زده شده است حدود 30  میلیارد تن آب می باشد . شما گردشگران و مسافران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس می توانید با استفاده از تله کابین به این یخچال بزرگ برسید .

کوه ماترهورن سوئیس

کوه ماترهورن که در نزدیکی مرز کشور ایتالیا قرار دارد یکی از جاذبه های گردشگری سوئیس می باشد که با ظاهری زیبا و جالبی که دارد چشم همه ی گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب می کند . این کوه خطرناک و فنی که بلندترین کوه رشته کوه آلپ نیز نام دارد چهار جبهه پرشیب دارد . کوهنوردان این کوه را یکی از خطرناک ترین و فنی ترین کوه های جهان می نامند .

کوه ایگر سوئیس

این کوه قاتل نیز یکی از زیبایی های سوئیس به شمار می رود . گرچه ارتفاع این کوه زیاد نیست ولی تعداد زیادی از کوهنوردان و ماجراجویان جان خود را در این کوه از دست دادند . گرچه نام این کوه به بد بودن معروف شده است اما زیبایی هایی در خود دارد که می توانید در تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس از این زیبایی ها لذت ببرید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی