3178  |      

مقاله ها

اطلاعات شرکت هواپیمائی اطلس گلوبال

شرکت هواپیمایی «اطلس جت» (Atlasjet) شرکت هواپیمایی ترکیه‌ای است که در سال ۲۰۰۱ در استانبول ترکیه تاسیس شد. «اطلس جت» از مشهورترین ایرلاین‌های داخلی ترکیه محسوب می‌شود و از جمله شرکت‌هایی است که پروازهای ارزان‌قیمتی را به مقاصد مختلف ارائه می‌کند. از تاریخ 1 فوریه 2015 نام هواپیمایی اطلس جت به اطلس گلوبال تغییر کرد.

مقاصد پروازی

اطلس‌گلوبال علاوه بر برقراری خط پروازی بین شهرهای مهم ترکیه، در چندین کشور دیگر از جمله ایران، پروازهای ارزان‌قیمت برقرار کرده است. در حال حاضر (دی ماه ۹۳) مقاصد بین‌المللی اطلس‌گلوبال شامل تهران در ایران، اربیل و سلیمانیه در عراق، تفلیس در گرجستان، سیمفروپول در اوکراین، نیژنکامسک در روسیه، کیشیناو در مولداوی، شهر کویت در کویت، شارجه در امارات متحده عربی، جده در عربستان سعودی، میکونوس در یونان، نیکوزیا در قبرس و لندن در انگلستان می‌شوند. دفتر اصلی اطلس‌گلوبال در فرودگاه آتاتورک استانبول قرار دارد.

کلاس های پروازی اطلس‌گلوبال

اکونومی پلاس: خریداران بلیط اکونومی پلاس می‌توانند علاوه بر ۲۰کیلوگرم حق بار، هشت کیلوگرم در قالب کیف دستی حمل نمایند. همچنین این کابین شامل پذیرایی رایگان می‌شوند. فاصله بین صندلی‌ها در کابین اکونومی پلاس حدود ۷۷سانتیمتر است. اطلس‌جت در تبلیغ این کلاس پروازی این چنین آورده است : امکانات درجه یک با قیمتی درجه سه!
بیزینس کلاس: اولویت در چک-این، تا سقف
۴۰کیلوگرم بار مجاز (۳۰کیلوگرم به همراه ۱۰کیلوگرم بار اضافی) پذیرایی رایگان (غذاهای گرم و سرد) - وسیله نقلیه خصوصی از ترمینال به هواپیما - ترانسفر رایگان

ناوگان پروازی اطلس‌گلوبال

تا فوریه ۲۰۱۴ناوگان پروازی این شرکت شامل هواپیماهای زیر با متوسط عمر ۱۳.۲سال می‌باشد:
A319-100۱فروند ایرباس  در حال کار و ۴ فروند سفارش داده شده
۴فروند ایرباس A320-200 در حال کار و ۱ فروند سفارش داده شده
۱۳فروند ایرباس A321-200  در حال کار و ۲ فروند سفارش داده شده
۱۵فروند   Bombardierمدل CS300 سفارش داده شده

خدمات ویژه اطلس‌گلوبال

از جمله مهم‌ترین خدماتی که اين شرکت هواپیمایی به مسافرین خود ارئه می‌دهد، سرويس اتوبوس رايگان (ترانسفر) است. مسافران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این شرکت، جدولی که مسیرهای مشمول این خدمت را معرفی می‌نماید، مشاهده نمایند. به علاوه، اين هواپیمایی در مسیر پروازی خود خدمات غذایی و پذیرایی نیز دارد که در مقايسه با هواپیمایی‌های ديگر از نرخ مناسبی برخوردار است. از دیگر خدمات این هواپیمایی می‌توان به ارسال اس‌ام‌اس رایگان به مسافران در صورت هرگونه تأخیر در پرواز اشاره کرد.

باشگاه مسافران کثیرالسفر اطلس‌گلوبال با نام JetMil

اطلس‌جت به اعضای خود، کارت‌های عضویت متفاوتی ازجمله Familiy ،Junior Club،Jetis ,Jetmil giftو ... ارائه می‌نماید که هریک دارای شرایط و امکانات متفاوتی است. با خرید هریک از برنامه‌های این شرکت امتیازاتی به اعضا داده شده، با توجه به مایل‌های طی شده، از پروازهای رایگان و یا با تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

041-3137

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی