3178  |      

مقاله ها

مصاحبه ایسنا با آقای ملکی در مورد تبریز 2018

 

به همت آژانس خدمات مسافرتی آذرگشت ملکی انجام می‌شود

برگزاری تور ورودی برای معرفی تبریز 2018

 

مدیر آژانس خدمات مسافرتی آذرگشت ملکی گفت: باتوجه به انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018، شرکت خدمات مسافرتی آذرگشت ملکی با همکاری شرکت هواپیمایی ترکیش با حضور هیئتی از کره جنوبی به برگزاری تور آشناسازی با پتانسیل‌های گردشگری تبریز و دیگرشهرهای استان اقدام می‌کند.

"رضا ملکی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، با بیان این مطلب افزود: ضروری است تمامی ارگان‌های دولتی و خصوصی جهت معرفی تبریز به عنوان شهری با شهرت جهانی،‌ در زمینه تحقق اهداف تبریز 2018 ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان کرد: در اواخر هفته آینده یک هیئت 10 نفره از کشور کره جنوبی متشکل از چهار خبرنگار و شش مدیر شرکت توریستی بزرگ این کشور در تبریز حضور می‌یابند که بازدید از امکانات هتل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری تبریز و استان برای اعضای این هیات پیش‌بینی شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی، این هیات از جاذبه‌های آذربایجان‌شرقی همچون بازار بزرگ تبریز،‌ مجموعه مسجد کبود، ‌کلیسای سنت استپانوس جلفا و روستای صخره کندوان بازدید خواهند کرد و همچنین خبرنگاران کره‌ای نیز با تهیه گزارش تصویری و گزارش نوشتاری و چاپ در رسانه‌های کشورشان، جاذبه های گردشگری آذربایجان‌شرقی را برای مردم کره جنوبی معرفی خواهند کرد.

وی معتقد است، پخش این مطالب و مستندها از تبریز،‌‌ می‌تواند بازخورد مناسبی در بین مردم کره جنوبی و ایجاد انگیزش برای سفر و حضور آنان در تبریز فراهم کند.

 

آذر گشت ملکی 

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی