3178  |      

مقاله ها

میزبانی آذرگشت ملکی از مدیران شرکت‌های گردشگری کره‌جنوبی

10 تن از مدیران ارشد شرکت‌های مسافرتی و گردشگری کشور کره‌جنوبی به‌همراه تعدادی‌از خبرنگاران این کشور، میهمان شرکت آذرگشت ملکی هستند.

شرکت آذرگشت ملکی باهمکاری هواپیمایی ترکیش ایرلاین، تعدادی از مدیران ارشد شرکت‌های مسافری و گردشگری کره‌جنوبی را برای سفری کوتاه به شهر تبریز دعوت نمود. بررسی همکاری‌های دو جانبه و بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر تبریز به منظور آشنایی طرف کره‌ای با پروژه‌ی تبریز 2018، از اصلی‌ترین برنامه‌های این سفر بود و شرکت آذرگشت ملکی با میزبانی شایسته‌ای که از این مهمانان انجام داد، توانست رضایت طرف کره‌ای را برآورده ساخته و سفری به یادماندنی در خاطره‌ی آن‌ها به ثبت برساند.

ازجمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری که آذرگشت ملکی برنامه بازدید از آن‌ها را تدارک دیده‌ بود، می‌توان به بازدید از میدان آزادی در تهران، کلیسای سنت استپانوس در جلفا، مسجد کبود، بازار بزرگ و میدان ساعت در تبریز و روستای تاریخی و باستانی کندوان در 30کیلومتری شهر تبریز اشاره کرد.

این ضیافت 5 روزه نقطه عطفی در روابط بین دو کشور و ایجاد روابط اقتصادی و گردشگری میان آن‌ها محسوب می‌شود و می‌تواند در آینده سبب گسترش روابط تجاری و اقتصادی دو کشور ازجمله در موضوعات گردشگری و صنعت توریسم شود. خبرنگارانی که در این سفر، هیئت کره‌ای را همراهی می‌کردند در گزارشاتی جاذبه‌های گردشگری تبریز و ایران را در مجلات و نشریات این کشور معرفی خواهند نمود.

آذرگشت ملکی یکی‌از بزرگ‌ترین آژانس‌های هواپیمایی و مسافرتی در شمال‌ غرب کشور، در راستای معرفی شهر تبریز که به عنوان شهر منتخب کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شده است، این برنامه را ترتیب داده بود. آذرگشت ملکی پیشتر نیز از میهمانان متعدد خارجی میزبانی کرده بود و برنامه‌های بسیار جامع و خوبی درجهت شناساندن چهره فرهنگی و تاریخی تبریز در سطح جهانی دارد.

 آذر گشت ملکی

 

 

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی